пятница, 9 октября 2015 г.

Поради молодому майстру виробничого навчання


1. Будь компетентним, вимогливим, але справедливим майстром виробничого навчання.
2. Не підвищуй голосу в будь-якій ситуації.
Пам’ятай: того, хто кри­чить, погано слухають.
3. Доводь свою компетентність і професіоналізм, логічно викладаючи матеріал. Зумій створити доброзичливу обстановку, яка сприяла б кращо­му сприйманню учнями навчального матеріалу.
4. Будь вимогливим педагогом. Без вимогливості неможлива організація навчальної діяльності учнів. Вимоги мають бути послідовними у поста­новці в певних ситуаціях. Необхідно добиватися обо­в’язкового їх виконання всіма учнями.
5. Не поспішай виставляти найнижчий бал. Зваж всі «за» і «проти».
Пам’ятай: низька оцінка викликає не бажання вчитися, а байдуже ставлення до навчання та зневагу до педагога.
6. До кожного уроку готуйся, як до сповіді: запитай у свого сумління, чи ти зробив усе від тебе залежне для його підготовки.
Пам’ятай: кожний урок не повинен бути схожим на попередній.
7. Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.
Пам’ятай слова В.О.Сухомлинського: «Хто намагається розібратись у хорошому, поганому на своїх уроках, у своїх взаємовідносинах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».
8. Намагайся бачити не в цілому групу, а кожного учня, розуміти його настрій, психологічний і фізичний стан.
9. Переступивши поріг навчального закладу, зосередь свою увагу на завданнях, які необхідно виконати в першу чергу.
10.Перед початком уроку подивись у вічі учневі. Дай пораду тому, кому необхідна допомога.
Пам’ятай, що повага і любов до учня - це життєве кредо педагога.
11.Не зашкодь! Ніколи не нав’язуй своєї точки зору. Вона може бути хибною.
12.Поважай думку учня. Намагайся спокійно вислухати його аргументацію. Якщо вона неправильна, звернись по допомогу до групи. Нехай учні подискутують і знайдуть разом із майстром істину.
13.Вчися вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли вони відповідають неправильно.
14.Не принижуй гідності учня. Не говори грубощів, не кричи. Інакше учні боятимуться тебе, але й зневажатимуть.
15.Завойовуй авторитет не «всепрощенням», а чесністю, порядністю, справедливістю, об’єктивністю, добротою.
16. Будь добрим, адже доброта врятує світ.
17.Частіше посміхайся. Твоя посмішка при вході до групи свідчить про те, що зустріч з учнями тобі приємна.
18.Слідкуй за своїм зовнішнім виглядом: педагог - це артист, який постійно перебуває на сцені.


Комментариев нет:

Отправить комментарий