Мета уроку — основа ефективної діяльності майстра виробничого навчання та
учнів, що визначає характер їх взаємодії. Вона реалізується у спільній
діяльності всіх учасників освітнього процесу.
Мета уроку не виникає стихійно, а узгоджується із
цільовими установками, визначеними до стандартів освіти,
враховує особливості учнівського колективу та відображає можливості педагога.
У меті уроку формулюється ключовий результат, до якого
повинні прагнути учасники освітнього процесу,
і, якщо вона визначена нечітко чи майстер в/н погано
уявляє собі шляхи та способи її досягнення, ефективності уроку важко досягти.
Навчальна – які професійні знання, уміння, навички формуються,
закріплюються і розвиваються;
-
формування
умінь, навичок …
-
закріплення
умінь, навичок …
-
відпрацювання
прийомів …
-
вдосконалення
прийомів …
-
формування
навичок …
-
планування
навчальної діяльності …
-
формування уміння здійснювати контроль
(самоконтроль)…
Розвиваюча – які операції і прийоми
розумової та практичної діяльності учнів розвиваються;
•
розвиток умінь аналізувати, співставляти …
•
розвиток
ергономічних (рухових, зорових …) сфер у процесі виконання вправ
•
формування
прийомів мислення (аналіз – порівняння – узагальнення – висновок) …
•
раціонального
мислення...
•
розвиток
пізнавальної активності та самостійності;
•
розвиток уваги,
спостережливості;
•
розвиток
критичного, аналітичного та логічного мислень;
•
формування вмінь
та навичок до контролю та планування своєї діяльності;
•
формування
механізмів мислення (технічного, системного, раціонального, творчого).
Виховна – які якості особистості
робітника-професіонала формуються і розвиваються.
•
формування стійких якостей особистості робітника
професіонала (моральних, комунікативних);
•
розвиток волі,
наполегливості, сумлінності, відповідальності;
•
закріплення
навичок поведінки в нестандартних ситуаціях;
•
виховання
економічного використання матеріалів;
•
формування
культури виробничої діяльності;
•
формування
комунікативних навичок при роботі в колективі, парі, малій групі;
•
виховання
дисциплінованності, сумлінності, відповідальності за результати праці;
•
формування
ініціативності;
•
формування
почуття поваги до своїх товаришів;
•
формування навичок
співробітництва в колективі
Комментариев нет:
Отправить комментарий